به گزارش «شورانیوز» به نقل از روایط عمومی شورای اسلامی شهر ساری، زلیکانی در دویست و یکمین جلسه شورای شهر ساری که با حضور شهردار برگزار گردید ، تصریح کرد : علاوه بر این که خروج اسناد یک نهاد خود یک تخلف آشکار می باشد ، این کار اساساً بدترین جفایی است که عضو یک مجموعه اداری می تواند انجام دهد و به عقیده بنده حراست شهرداری باید موضوع را با جدیت پیگیری نموده تا متخلف یا متخلفین شناسایی و اشد برخورد با آنها صورت گیرد .
وی خطاب به کسانی که بر سر سفره مجموعه مدیریت شهری نشسته و به آن خیانت می ورزند ، گفت : توصیه می کنم حال که در این اوضاع نامطلوب اقتصادی یک نهادی هست که با جدیت در حال کار و تلاش و سازندگی و خدمت رسانی است ، اگر کمک حال آن نیستید لااقل آب به آسیاب تخریب کنندگان این نهاد نریزید و دست از این کار ناپسند بردارید.
نائب رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر ساری خاطر نشان کرد : مردم ساری در سطح قابل توجهی از عملکرد مدیریت شهری رضایت داشته و خواهان استمرار این تحولات هستند و عمل کسانی که سعی در تخریب این نهاد و تخطئه موفقیت هایش دارند ، حرکت کردن خلاف نظر مردم می باشد که قطعاً راه بجایی نمی برد . لذا بهتر است این افراد به طرف مردم برگردند.
زلیکانی در این خصوص از شهردار ساری خواست با متخلفین برخورد جدی صورت گیرد و در عین حال بر ضرورت ساماندهی و تقویت واحد حقوقی شهرداری تاکید کرد .
وی تصریح نمود : شهرداری به عنوان یک عیدی تا پایان سال چند نفر از این جفاکاران را شناسایی و با آنها برخورد نماید .
در این جلسه که مدیرعامل سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری نیز حضور داشته و گزارشی از موفقیت های این سازمان ارائه کرده بود، زلیکانی از تلاش های وی قدردانی نمود و ضمن تاکید بر لزوم حمایت از این روندرو به رشد در مورد سرانه فضای سبز شهری خاطر نشان کرد : منظور از فضای سبز شهری فضاهایی است که برای شهروندان به سهولت قابل دسترسی باشد و لذا سرانه فضای سبز شهر می بایست از روی این قبیل فضاها محاسبه و تعیین شود.

انتهای پیام/