به گزارش «شورا نیوز» به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی شهر اصفهان، ابوالفضل قربانی در یکصد و شصت و نهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان اظهار کرد: مدت مدیدی است که پیامک های به صورت انبوه از اقدامات لحظه ای مدیران برای مردم ارسال می شود، به صورتی که بازدیدها، حضور در جلسات و سخنان مدیر محترم و حتی حضور در رسانه در تعداد بالا اطلاع رسانی می شود.
وی با بیان اینکه این موضوع هزینه بسیاری را برای سازمان ها به دنبال دارد، اضافه کرد: این رویه مدتی است در شهرداری و سازمان های تابعه آن نیز مرسوم شده است.
عضو کمیسیون حمل و نقل، محیط زیست و فناوری اطلاعات شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: اکنون این سئوال مطرح است که شهرداری با در اختیار داشتن چندین رسانه اعم از سیمای شهر، صدای شهر، اصفهان زیبا و خبرگزاری ایمنا و بهره برداری از ۱۰ها کانال و گروه در شبکه های مجازی که تمام این موارد با هزینه های میلیاردی اداره می شوند، لزوم استفاده از سامانه پیامک انبوه که خود هزینه های دیگری را به سازمان ها تحمیل می کند، به چه دلیل است.
وی با تاکید بر اینکه هزینه پیامک های اطلاع رسانی از کجا تامین می شود، ادامه داد: همچنین امیداریم ریاست جمهور به همان پیام نوروزی که از طریق شبکه های صدا و سیما که چندین بار پخش می شود، اکتفا کرده و از ارسال بیش از۱۰۰ میلیون پیامک به تمام خطوط تلفن های همراه خودداری کند تا عمل وی الگویی برای مدیران در سطح کشور شود.
قربانی تاکید کرد: قطعا مراقبت از این هزینه های غیرضروری و ۱۰ها هزینه شبیه به آن که متاسفانه این روزها حساسیت نسبت به آنها کم شده، می تواند گره گشای بخشی از مشکلات سازمان ها شود.
وی افزود: در مصاحبه ای که معاون اداری، مالی شهرداری اصفهان در ابتدای سال جاری داشتند، بیان کردند که میزان بدهی دولت به شهرداری اصفهان بالغ بر ۳هزار میلیارد تومان است که درخواست بنده از شهردار اصفهان این است که اولا در یک گزارش رسمی اعلام کنند، چه میزان از این مبلغ تاکنون توسط دولت پرداخت شده و ثانیا آخرین مبلغ بدهی دولت به شهرداری اصفهان تا این زمان چه میزان است و برای وصول آن چه اقداماتی صورت گرفته است.

/انتهای خبر