فرهنگ شهری
کد خبر : 1303
دوشنبه - 9 اسفند 1395 - 17:39

اجرای قطعات «بی مرز» با حضور ۱۶ هزار نفر

تمامی بلیت‌های کنسرت تمدید شده سیروان خسروی در کمتر از یک ساعت به فروش رسید تا استقبال ویژه مخاطبان از کنسرت این خواننده به یکی از اتفاقات ویژه موسیقی روزهای پایانی سال جاری تبدیل شود. پس از استقبال ویژه از بلیت‌فروشی کنسرت سیروان خسروی در روزهای ۲۵ و ۲۶ اسفندماه و به فروش رفتن ۸ هزار […]

اجرای قطعات «بی مرز» با حضور ۱۶ هزار نفر

تمامی بلیت‌های کنسرت تمدید شده سیروان خسروی در کمتر از یک ساعت به فروش رسید تا استقبال ویژه مخاطبان از کنسرت این خواننده به یکی از اتفاقات ویژه موسیقی روزهای پایانی سال جاری تبدیل شود.

پس از استقبال ویژه از بلیت‌فروشی کنسرت سیروان خسروی در روزهای ۲۵ و ۲۶ اسفندماه و به فروش رفتن ۸ هزار بلیت در ۱ ساعت، این خواننده پاپ کنسرتش را برای روزهای ۲۷ و ۲۸ اسفند نیز تمدید کرد که بلیت‌فروشی این دو اجرا دقایقی قبل آغاز شد و تمامی ۸ هزار بلیت آن نیز در کمتر از یک ساعت به فروش رسید.

بنابراین روی هم رفته ۱۶ هزار بلیت ۸ اجرای سیروان خسروی در کمتر از یک ساعت و نیم به فروش رسید که این اتفاق یک رکورد ویژه برای موسیقی کشور محسوب می‌شود و کنسرت سیروان را در زمینه فروش بلیت جزو موفق‌ترین کنسرت‌های ایران قرار می‌دهد.

سیروان لحظاتی پیش در خصوص این اتفاق ویژه نوشت:« ۴ سال پیش که رکورد فروش ۴٠٠٠ بلیت تو یک ساعت و نیم رو زدید مطمئن بودم که هیچوقت این رکورد رو نمیتونم دوباره ببینم. ولى این هفته رکورد فروش ١۶٠٠٠ بلیت تو یک ساعت و نیم رو دیدم و هنوز باورم نمیشه. هیچوقت دنبال رکورد و فروش و… نبودم ولى اعتراف می‌کنم که تو این لحظه بینهایت خوشحالم که توى تمام این سالها کارى رو که دوست داشتم، بدون توجه به قواعد بازار، انجام دادم و این حجم از محبت و علاقه رو در پى داشته. دمتون گرم.»

سیروان خسروی در روزهای ۲۵،۲۶،۲۷ و ۲۸ اسفند ماه در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران به استقبال هوادارانش خواهد رفت. اجرای روز ۲۵ اسفند، اولین اجرای سیروان خسروی پس از دوری یک ساله از استیج تهران می‌باشد.

این خواننده امشب قطعه چهارم از آلبوم «بی مرز» را با ترانه‌ای از زانیار خسروی منتشر خواهد که این قطعه «برگرد» نام دارد و علاقه‌مندان به موسیقی می‌توانند آن‌را از «نوای فارس» بشنوند و دانلود نمایند.