انتخابات 96 » دسته‌بندی نشده
کد خبر : 621
چهارشنبه - 7 مهر 1395 - 11:09
بادامچیان در گفتگو با مهر خبرداد؛

تعیین ۶۰ شاخص برای انتخاب نامزد نهایی اصولگرایان

نایب رئیس جبهه پیروان گفت: ما برای معرفی نامزد اصولگرایان در انتخابات ریاست‌جمهوری حدودا ۶۰ شاخص را از مفاد قانون اساسی، سوگند رئیس‌جمهور و رهنمودهای امام و رهبری انتخاب کرده‌ایم.

تعیین ۶۰ شاخص برای انتخاب نامزد نهایی اصولگرایان

اسدالله بادامچیان نایب رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به شاخصه‌های مدنظر اصولگرایان برای انتخاب گزینه نهایی در انتخابات ریاست‌جمهوری، اظهار کرد: ما برای معرفی نامزد اصولگرایان در انتخابات ریاست‌جمهوری از میان ۷۰ تا ۸۰ شاخصه، حدودا ۶۰ شاخص را انتخاب کرده‌ایم.

وی افزود: این شاخصه‌ها از مفاد قانون اساسی، سوگند رئیس‌جمهور، رهنمودهای امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری و شرایط عمومی کشور استخراج شده است.

بادامچیان گفت: ما گزینه‌ها و افراد مورد نظر را در جدول شاخصه‌ها قرار می‌دهیم و فرد برتر را مشخص کرده، سپس در شورای مرکزی جبهه پیروان تصویب می‌کنیم و به سایر تشکل‌ها و افراد اصولگرا ارائه می‌دهیم.

نایب رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری تصریح کرد: در بررسی کاندیداها، شاخص قانون اساسی و رهنمودهای امام(ره) و مقام معظم رهبری نسبت به دیگر شاخصه‌ها اولویت دارد.

وی در ادامه با اشاره به توصیه رهبر معظم انقلاب به احمدی‌نژاد مبنی بر عدم کاندیداتوری در انتخابات ریاست‌جمهوری ۹۶، تصریح کرد: اگر قرار بود احمدی‌نژاد به صحنه انتخابات بیاید، در مساله رقابت‌های انتخاباتی یک حالت دوقطبی بین طرفداران احمدی‌نژاد و روحانی ایجاد می‌شد و رقابت انتخابات را از حالت سالم بیرون می‌آورد.

بادامچیان خاطرنشان کرد: تکلیف سایرین هم در این مصلحت که احمدی‌نژاد کاندیدای انتخابات نشود روشن شده و بعید است دو قطبی که به ضرر یک رقابت سالم باشد شکل بگیرد.