استان ها » دسته‌بندی نشده » گلستان
کد خبر : 690
چهارشنبه - 7 مهر 1395 - 16:08
مدیر شرکت نمایشگاه های بین المللی گلستان:

۶۷ شرکت داخلی و خارجی در نمایشگاه کشاورزی گلستان حضور دارند

گرگان – مدیر شرکت نمایشگاه های بین المللی گلستان از حضور ۶۷ شرکت داخلی و خارجی در نمایشگاه بین المللی ماشین آلات کشاورزی در گرگان خبر داد.

۶۷ شرکت داخلی و خارجی در نمایشگاه کشاورزی گلستان حضور دارند

به گزارش خبرنگار مهر، مهرداد یزدی بعدازظهر سه شنبه در آئین افتتاح دوازدهمین نمایشگاه بین المللی ماشین آلات، ادوات، تجهیزات، صنایع وابسته و نهاده های کشاورزی در گرگان اظهار کرد: نمایشگاه، ویترین تولیدات و محصولات صنعتی در زمینه های خدمات، کشاورزی و بازرگانی کشور است و از زیرساخت های مهم توسعه اقتصادی به ویژه در صادرات غیرنفتی محسوب می شود.

یزدی درباره این نمایشگاه بیان کرد: در این دوره از نمایشگاه ۶۷ شرکت در فضایی به مساحت ۶ هزار متر مربع از ۱۴ استان گلستان، اصفهان، خراسان رضوی، تهران، قزوین، مازندران، البرز، همدان، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، قم، کردستان، فارس و کرمان و نمایندگان انحصاری شرکت هایی از کشورهای ایتالیا، ترکیه، هلند، سوئد، اسلوونی، چک، چین و اسپانیا تولیدات خود را عرضه می کنند.

وی افزود: این نمایشگاه در زمینه عرضه ماشین آلات و ادوات با الگو و تکنولوژی نوین مکانیزاسیون، ماشین های کشت مستقیم (کشاورزی حفاظتی)، ماشین های برداشت (کمباین و تراکتور)، کشنده ها و دنباله بندها، تجهیزات تسطیح زمین کشاورزی، سامانه های آبیاری و لوله و اتصال و نهاده ها شامل بذر کود سم و نهال فعال است.

به گفته وی، در این نمایشگاه انواع کود پاش و سم پاش و علف کش های ارگانیک، ماشین آلات راهسازی، تجهیزات و لوازم اتصال در سیستم های آبیاری، تولید لوله های UPVC، نمایش دستگاه بوجاری غلات و حبوبات و انواع بالابر، تولید و عرضه انواع کودهای آلی، توسط شرکت ها به نمایش گذاشته می شود.

مدیر شرکت نمایشگاه های بین المللی گلستان خاطرنشان کرد: با همکاری سازمان صنعت، معدن تجارت استان و اتاق بازرگانی گرگان، مذاکرات تجاری برای ایجاد و برقراری و عقد قرارداد فی مابین شرکت های داخلی با هیئت تجاری عراق و اتریش برگزار می شود.